Педагогічний колектив початкової школи - сучасний колектив-лідер з власним брендом. Педагоги – люди з активною життєвою позицією, які працюють на повну потужність. Саме ми створили ефективну і мобільну систему роботи, стали конкурентноспроможними серед освітніх закладів м.Ужгорода. Не зважаючи на досягнуті успіхи, ми виявляємо слабкі сторони. А значить робота триває! І нас очікують нові досягнення.
Гриценко Наталія Іванівна, директор , вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти України». Координатор і співавтор навчально-методичного комплекту «Логіка в задачах і прикладах» для учнів 1-4 кл. Впроваджує ментальні карти як засіб логічної побудови конкретного проекту або задумки.
Немеш Любов Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, агент змін, успішно пройшла сертифікацію учителів початкових класів (2020р.), координатор розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, співавтор навчально-методичного комплекту «Логіка в задачах і прикладах» для учнів 1-4 кл. Наразі педагог досліджує і розвиває логічне мислення учнів як перший крок по впровадженню STEM-освіти.
Тромбола Леся Юріївна – педагог–організатор, вчитель інформатики кваліфікаційної категорії «спеціаліст». Координатор зі створення безпечного середовища в освітньому закладі, розвиває цифрову компетентність учнів, вчить забезпечувати кібербезпеку в своїй роботі та впроваджує принципи авторського права і академічної доброчесності.
Зарева Тетяна Іллівна, учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне завдання «старший учитель». Педагог максимально вчить дітей мислити, бо впевнена, що відкриття народжуються там, де закінчується знання вчителя і починаються нові знання учнів.
Пильник Любов Петрівна, учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти України», педагогічною премією ім. А.Волошина. Співавтор навчально-методичного комплекту «Логіка в задачах і прикладах» для учнів 1-4 кл. Розвиває логічну грамотність молодших школярів на уроках математики.
Ловга Валентина Карлівна, учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, успішно пройшла сертифікацію учителів початкових класів (2020р.), Родзинкою майстерності вчителя є виховання мислячої, творчої, самостійної і впевненої особистості.
.
Фершал Діана Василівна. учитель початкових класів І кваліфікаційної категорії, успішно пройшла сертифікацію учителів початкових класів (2021). Вчитель впроваджує STEM- проєкти на уроках «Я досліджую світ».
Сабельникова Марія Василівна, учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, успішно пройшла сертифікацію учителів початкових класів (2022). Педагог досліджує питання перебування учнів в медіапросторі, хоче зробити ці контакти безпечними, корисними і цікавими.
Копинець Наталія Володимирівна, учитель англійської мови І кваліфікаційної категорії. Займається разом з молодшими школярами виготовленням лепбукінгів як інноваційним засобом навчання англійської мови в умовах НУШ.
Сідей Світлана Михайлівна, учитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії. Педагог займається проектною діяльністю на уроках англійської мови.
Острова Тетяна Олександрівна, вчитель музичного мистецтва вищої кваліфікаційної категорії. Педагог впроваджує методику Орфа: "Ким би не стала дитина – музикантом чи лікарем, вченим або робітником, завдання педагога – виховувати в ньому творче мислення. В індустріальному світі людина інстиктивно хоче творити і цьому треба допомогти".
.
Прокоп Микола Петрович, учитель фізичного виховання кваліфікаційної категорії «спеціаліст». Розробляє і впроваджує цікаві руханки, ігри та естафети.
Чистякова Оксана Йосипівна, учитель фізичного виховання вищої кваліфікаційної категорії. Вчитель переконаний , що перед тим як зробити дитину розумною та кмітливою, потрібно зробити її здоровою.
Булина Тетяна Іванівна, вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, пробуджує в дітей інтерес до читання книги, так як сама у книгах шукає істину, а в дітях – мудрість та любов.
Дудла Андріяна Василівна, учитель початкових класів кваліфікаційної категорії «спеціаліст». Педагогічне кредо: "Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності".
Спільнота вихователів групи подовженого дня - це кваліфіковані педагоги, які мислять по-новому, впроваджують особисті бренди, створюють комфортну школу «повного дня». Саме вони несуть високу культуру, формуючи дух початкової школи, її традиції, мікрокультуру, ставлення дітей до себе, до свого здоров’я, до своїх талантів.
Лехновська Ольга Іванівна, вихователь групи продовженого дня .Педагог займається формуванням етичних і моральних норм поведінки молодших школярів.
Карганова Лариса Анатоліївна, вихователь групи продовженого дня ІІ кваліфікаційної категорії, Вважає, що саме педагог дає поштовх дитині у розвитку її здібностей, допомагає їй стати дослідником і творцем у майбутньому.
Цибик Марина Юріївна, вихователь групи подовженого дня ІІ кваліфікаційної категорії. Вважає, що педагог повинен створювати умови для розвитку дитини як особистості, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності.
Канюк Віра Іванівна, вихователь групи продовженого дня ІІ кваліфікаційної категорії. Вихователь переконана, що тісна співпраця учнів, педагогів та батьків - найбільш ефективний спосіб розкриття особистості дитини у сучасному світі.
Педагоги дошкільного підрозділу - дружній колектив педагогів-наставників та молодих вихователів, які використовують новітні методики і парціальні програми для всебічного розвитку дитини.
Хома Лариса Іванівна, вихователь дошкілля І кваліфікаційної категорії. Вихователь у своїй роботі використовує методи та прийоми ТРВЗ, які забезпечують впевненість дошкільників у своїх силах.
Обжелянська Євгенія Михайлівна, вихователь дошкілля, молодший спеціаліст. Вихователь завжди в пошуку креативних ідей, впроваджує геоборди як елемент розвитку логічного мислення.
Мигалина Тетяна Олексіївна, вихователь дошкілля І кваліфікаційної категорії. Займається впровадженням міні-проектів здоров’язберігаючих технологій.
Липчей Марія Іванівна, вихователь дошкілля. У своїй роботі вбачає, що дитина – її вчитель, її партнер, той, хто надихає і стимулює в пошуку нового.
Острова Тетяна Олександрівна, музичний керівник вищої кваліфікаційної категорії, вихователь - методист. Впроваджує методику Орфа, розвиває музичні здібності дошкільнят у процесі гри на музичних інструментах.
Чистякова Оксана Йосипівна, фізінструктор вищої кваліфікаційної категорії. Впроваджує дихальну гімнастику серед малят.